Om goed in kaart te brengen wat Bronss inhield hebben wij onderzoek gedaan naar hun grondstof en de concurrent. Daarnaast hebben wij gekeken naar dat wat de klant aan zou zetten tot koop. Door gebruik van de juiste content en branding hebben wij voor Bronss een online visitekaart gerealiseerd die precies uitstraalt wat zij verkopen: Luxe en Ontspanning.
Door gebruik te maken van statistieken die ons precies vertellen hoeveel bezoekers er op uw website zijn geweest, welke content zij hebben bekeken en waar hun interesses liggen, kunnen wij gemakkelijk inspelen op de wensen van de potentiële klant. Met de juiste content, lay-out en branding zorgen we dat uw bedrijf een aantrekkelijke uitstraling heeft die ervoor zorgt dat de interesse bij de klant gewekt wordt.
Bij Bronss stond koper centraal, dit is een grondstof die zij gebruiken voor hun badkuipen en chique uitstraling. Wij hebben dit in zowel de layout branding als inhoud van de site verwerkt. Zo zorgen we samen voor een mooi geheel waarbij het product centraal staat en de klant precies weet waar hij/zij naar opzoek is!
Stuur ons een Whatsappje!