HOUSE OF DETAILS​

Voordat House of Details is ontstaan, wist de oprichtster nog niet helemaal welke kant zij op wilde. Met alle gebeurtenissen rondom de COVID, stond het even stil en had zij eindelijk tijd om goed na te denken wat zij écht wilde doen. De wegen tussen de oprichtster van House of details en Filosouf hebben zich in deze periode gekruist. Na een aantal keren te brainstormen samen hebben wij door middel van een helicopter view gekeken naar hoe haar talent en zakelijke inzichten het beste tot uiting kwamen. Na een aantal keer heen en weer sparren kwamen wij tot de conclusie dat er een grote liefde is voor het uitwerken van details met name op het gebied van decoreren Met een duidelijk businessplan en de juiste strategieën toe te passen in de online wereld heeft House of details zich weten te positioneren op de markt.


GEVE: BLOEMEN & PLANTEN

Dé “bloemenwinkel onder station”, al heel lang bekend bij de mensen, maar toch ook niet echt ‘bekend’; dit moest anders. Maar hoe? Via Smikky is GEVE in contact gekomen met Filosouf. In het gesprek werd al snel duidelijk dat de branding en positionering van GEVE nog niet duidelijk was voor de mensen in de stad, dus zijn zij samen terug gegaan naar de basis van het bedrijf. Wie / Wat is “GEVE”? Deze boodschap wilden zij verduidelijken. Dus slaan deze 2 partijen de handen in elkaar. Na een periode van 2 maanden is het hen gelukt om het bedrijf op de kaart te zetten door een duidelijke branding en marketing strategie. Het begint allemaal bij de basis!

SAFFRAAN MARKT​

Saffraan Markt is opgericht door een familie van kruideniers die de nederlanders kennis willen laten maken met buitenlandse producten. Ze bevinden zich nu 6 jaar in Almere. In de eerste jaren veel bezig geweest met de winkel fysiek opbouwen. Op een gegeven moment ging alles zo snel.. toen had je social media en hoorde je er niet bij als je geen socials had. Social na social, plus alle platformen werken ook anders. De online wereld ging zo snel. Het was niet meer bij te houden en vooral niet voor de ondernemers die altijd alles offline hebben gedaan.. en toen kwam corona. Dat was het moment dat het anders moest. Zij moesten ook de online winkel opbouwen, Filosouf heeft aangeboden om dit samen met hun op te pakken, het was geen makkelijke route, maar het was het zeker wel waard. Saffraan Markt heeft zich zowel offline als online gepositioneerd in Almere en nu naar de volgende stap, Saffraan Markt gaat nationaal!

“Synercom heeft het festival naar een hoger niveau geholpen, wij zijn jullie dankbaar voor het meedenken en het uitvoeren van de campagnes!”

Muriel van der Wal

PROJECT MANAGER

[ht-ctc-chat]