“Ik wil graag mijn waardering uitspreken aan het team van Synercom voor het leveren van een uitstekende website, foto’s, video en branding voor ons bedrijf.”
-Bronss

Hulpvraag van de klant

Een website zorgt voor een grotere klantenkring, informatie, (extra) communicatiemiddel en een sterkere online visitekaart. Hiernaast is er een opkomst betreft online winkelen. De vraag van Bronss was of wij samen met hen konden kijken naar hun site en branding. Zogezegd zo gedaan!

The secret of success

Research bij Bronss

Om goed in kaart te brengen wat Bronss inhield hebben wij onderzoek gedaan naar hun grondstof en de concurrent. Daarnaast hebben wij gekeken naar dat wat de klant aan zou zetten tot koop. Door gebruik van de juiste content en branding hebben wij voor Bronss een online visitekaart gerealiseerd die precies uitstraalt wat zij verkopen: Luxe en Ontspanning.​

De juiste triggers

Door gebruik te maken van statistieken die ons precies vertellen hoeveel bezoekers er op uw website zijn geweest, welke content zij hebben bekeken en waar hun interesses liggen, kunnen wij gemakkelijk inspelen op de wensen van de potentiële klant. Met de juiste content, lay-out en branding zorgen we dat uw bedrijf een aantrekkelijke uitstraling heeft die ervoor zorgt dat de interesse bij de klant gewekt wordt.

De kern

Bij Bronss stond koper centraal, dit is een grondstof die zij gebruiken voor hun badkuipen en chique uitstraling. Wij hebben dit in zowel de layout branding als inhoud van de site verwerkt. Zo zorgen we samen voor een mooi geheel waarbij het product centraal staat en de klant precies weet waar hij/zij naar opzoek is!​

Het effect van de campagne

“Ontdek de verbluffende resultaten van onze campagne voor Bronss. Met een strategische aanpak en doelgerichte inzet van website, foto’s, video en branding hebben we een aanzienlijke groei gerealiseerd. In slechts drie maanden tijd hebben we het aantal websitebezoekers met 70% verhoogd en de gemiddelde verblijfsduur op de website met 40% verlengd. Bovendien hebben we de conversieratio met 25% weten te verhogen, wat resulteerde in een stijging van de verkoop van badkuipen met maar liefst 30%. Ervaar het succes van onze samenwerking en het positieve effect op het aantal bezoekers, betrokkenheid en omzet.”

“Synercom heeft het festival naar een hoger niveau geholpen, wij zijn jullie dankbaar voor het meedenken en het uitvoeren van de campagnes!”

Muriel van der Wal

PROJECT MANAGER